خبر مهم برای بازنشستگان | برای دریافت فیش حقوقی به این سایت مراجعه نمایید

با ورود به سامانه سما شرکت نفت sama.oipf.ir فیش حقوقی بازنشستگان، کارمندان سابق و بازنشسته صنعت نفت می‌توانند از این سایت استفاده کنند.
خبر مهم برای بازنشستگان | برای دریافت فیش حقوقی به این سایت مراجعه نمایید
کد خبر : ۶۷۳۵۶

بازنشستگان برای دریافت فیش حقوقی به http//sama.oipf.ir مراجعه نمایند
یکی از مزایای شرکت نفت استفاده از سامانه سما است. با ورود به سامانه سما شرکت نفت sama.oipf.ir | فیش حقوقی بازنشستگان، کارمندان سابق و بازنشسته صنعت نفت می‌توانند از خدمات و امکانات غیر حضوری زیادی بهره‌مند شوند.

ورود به سامانه sama.oipf.ir؛ سامانه سما شرکت نفت به نشانی اینترنتی sama.oipf.ir، سایت بازنشستگان شرکت نفت است. سامانه بازنشستگان شرکت نفت، امکاناتی نظیر وام بانکی، فیش حقوقی، فیش درمانی و ... را در اختیار بازنشستگان صنعت نفت قرار می‌دهد. سامانه سما نفت یکی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در همین راستا طراحی و راه اندازی شده است. سامانه سما نفت sama.oipf.ir برای آسان سازی و سرعت بیشتر در ارائه خدمات به بازنشستگان، شاغلان، کارکنان صندوق‌ها و بخش‌های مربوط به آن‌ها ایجاد شده است.

از طریق این سامانه، اقشار ذکر شده می‌توانند به صورت اینترنتی نسبت به ثبت و پیگیری درخواست‌هایی مانند دریافت گواهی کسر از حقوق، مشاهده فیش حقوقی، صدور کارت شناسایی و… اقدام نمایند. در ادامه مقاله ضمن معرفی سامانه سما نفت، به شرح راهنمای نحوه ورود، مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان شرکت نفت ۱۴۰۳، اعلام فوتی و بازیابی رمز عبور در این سامانه پرداخته شده است.

ورود به سامانه sama.oipf.ir
سیستم‌های مجتمع اطلاعاتی یا به اختصار سما، سامانه‌ای است که به عنوان یک سیستم زیر نظارت واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات صندوق‌ها فعالیت کرده تا بتواند روند ثبت، پیگیری و دریافت خدمات را برای بازنشستگان گرامی تسهیل نماید. در یک جمله می‌توان رسالت این سامانه را ثبت و پپگیری خدمات دفاتر پیشخوان صندوق‌ها به شکل اینترنتی و از طریق سامانه سما نفت sama.oipf.ir نام برد.

سامانه سما نفت ۱۴۰۳ ارائه دهنده خدمات گسترده‌ای می‌باشد. گوشه‌ای از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط این سامانه عبارتند از:

ثبت درخواست وام اضطراری بازنشستگان

تغییر حساب بانکی

گواهی کسر از حقوق

دریافت فیش حقوقی

صدور کارت شناسایی

دریافت کمک‌های بلاعوض

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر